måndag 28 januari 2013

Trött och seg måndag..


Idag har det varit en seg dag.. Jag har varit sååå tröött hela dagen.
Men efter att ha sovit dåligt de sista veckorna så kan ske det inte klarar av mer just nu..
Kroppen säger ifrån till slut. har väl tyvärr slavat lite med medicinerna med eftersom jag glömmer alla vitaminer som jag ska ha extra. Men de får inte tas ihop med den el i samband med si el så.. Då glömmer jag ju till slut!
Iallafall så närmar sig inskrivningsdagen äntligen med stora steg.
Och sen hoppas jag på en annan utredning som är lite större innan våren.
Kommer den igång så kanske jag kan få lite hjälp med att hitta mig själv o få sömnen o annat att fungera lite bättre.
Det är mkt som pågår just nu och som jag inte vill gå in på här, men det är ganska tufft just nu.
Så har det blivit mildare o det är inte direkt mitt favoritväder. Redan slask o smutsig snö överallt. 
Det kunde väl fått vara vitt ett tag till? Är ju ännu långt till våren.
Men visst längtar jag dit med! Att få sätta sig på altanen med frukosten o njuta av friden de första timmarna
av dygnet. Men långt dit än som sagt.. 
Ska försöka pallra mig ner o mäta blodtrycket i veckan med.
Foten är ngt bättre men jag vågar inte dra iväg på några större promenader än.
Men till sommaren så kanske op är över så jag o Milou äntligen kan börja gå iväg på lite längre utflykter.
Nu verkar det som jag får utöva lite datasupport här..
Bästa jag slutar skriva innan jag både bränner vid maten på spisen o saboterar någon annnas dator!! *S*

2 kommentarer:

  1. Jag blir gladare ju varmare det blir :) . Hmmm....skall jag komma och fylla på en dosett åt dig också ;)

    Kramizzar
    Marketta

    SvaraRadera
  2. Säger som Marketta. Jag blir oxå gladare ju varmare vädret blir så man får hoppas att våren snart är här :) *Längtar*

    Kram på dig

    Gunilla

    SvaraRadera