söndag 4 september 2011

Lite lek med PSP..

Nu har det blivit söndag kväll.. Fick faktiskt lite bullar o ett par vetelängder gjorda i em. Både vanliga och glutenfria. Jag var lite orolig för hur det skulle sluta eftersom jag räknade o mätte i 2 bunkar samtidigt! Till sist visste jag inte vad jag gjort! *S* Men jag visste att jag inte blandat ihop mjölsorterna iallafall! Resultatet blev inte alls så dumt! Lite roliga former men det smakade gott och det får duga så! Ingen behöver tappa tänderna iallafall! *S*
Sen satte jag mig vid datorn en stund för att koppla av lite.. 
Så det blev iallafall 2 bilder till slut. Nu ska jag se om jag kan få krypa till sängs snart med en bok. Fick låna 2 st av min svärmor och den ena har fångat mig! Tyvärr kommer jag inte ihåg vare sig titel el författare just nu.. *S*
Men Milou måste väl få sin lilla kvällsrunda först.Men sen blir det sängen och boken!!




Denna ska vara animerad men det funkar nog inte här på sidan..




3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Nu tassar jag in här igen, efter att ha varit på Bio.
    Såg en conan Barbaren film i 3D.
    Ganska bra iaf, fast ryssligt högt ljud var det.
    Det var inte många på bion i kväll, ca 8-10 st
    Klart den gick ju kl. 21.30 så det var inte många av den anledningen heller.

    Fina bilder du gjort iaf
    kram på dig
    /Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ja, det är nog inte lätt och hålla reda på 2 olika sorter samtidigt. Jag skulle ju baka nåt till klubben i samband med våran förra tävling. Men räknade helt galet :) . Tänkte göra 1 ½ sats av smeten pga min långpanna var lite större än den som angetts i receptet. Så jag räknade allt färdigt så fint, men så vart det nåt fel med mjölet, och jag fattade inte förrän långt efteråt. Istället för att räkna 1½ sats på mjölet så tog jag mer än dubbla satsen :-o. Det var inte ens pannkaka av det ;) .

    Kramizzar
    Marketta

    SvaraRadera
  3. Hejjsan. Länge sedan jag var här men måste ju kolla in hur vovve växt. Gud vad fin han är! Ha, ha, jag känner igen det där att stappla ut med glada hundar, ja utan dom skulle man nog inte bry sig om att ens stiga upp vissa dagar.
    Fina bilder du gjort, jag fattar inte men jag får bara inte tid över för sånt nu för tiden. Vi har så mycket om oss, inte så att vi är ute på en massa kul utan rent allmänt. Sedan går mycken ork även till att förbereda resan söderöver. Vi åker så snart Janne fått igång Vatten/värme/luftpumpen som han håller på att bli gråhårig på att fatta hur den ska monteras. Men det verkar gå i allafall, efter massor tel samtal Ha det så bra

    SvaraRadera