tisdag 11 december 2012

Kaotisk hjärna..

Kanske är att ta i lite för mycket .. För med tanke på hur få hjärncellar jag har så.. Hmmm.. Kanske för stort tomrum helt enkelt..*S* Iallafall så får jag då absolut inget gjort känns det som just nu.. Tankar na bara snurrar runt med allt jag ska göra.. Men absolut inget kan få mig att komma igång.. Det är bara Milou som får sitt!*S*
I söndags fick han iallafall ett ordentligt bad, kloklippning och ansning av tassar.. Han hittade duschstolen som han tyckte var hans räddningsplanka när matte spolade av schampot! Bra till mkt den där.. Men han ser verkligen ut som han är på väg till sin egen avrättning. Någon ynkligare får man leta efter! Men sen så! bara han kommer ur badkaret och blir lite torkad så far han fram som en tok! Upp, över , ner o runt igen! Sen sätter han sig i ett hörn o slickar pälsen medans han ger matte förolämpade ögonkast!*S* För använda hårfön i närheten av hans päls är inte att tänka på! Nej, nej.. Inte en chans! Sen kommer då nästa del.. Hela lägenheten och tvåbeningar i närheten blir alldeles ludna av päls.. Droppen på allt var att matte satte på ett värmetäcke på sista promenaden.. Huvva!! 
Ja nu är han iallafall fin till jul hoppas vi.. *S* 



Och så här for han runt efteråt..


Jag har jagat julklappar till Kent o det är sjutton inte det lättaste. 
Hårddisk till datorn och så trådlösa hörlurar till stereon för de han har är batterierna helt slut i.
Just nu känns det nästan bättre att hitta några nya istället.
Tror jag hittat några modeller som kan funka..
Det är bra med internet eftersom man kan kolla runt lite o sen åka och provlyssna .
På tradera gjorde jag med ett fynd .. En hårddisk som jag tror är likadana som han har just nu o ch gillar.
Så nu är det väl bara den lille pälsbollen som ska ha något roligt med.. Funderar på någon sorts aktiveringsleksak , men det finns ju så många olika modeller.. 
Jag har ju försökt hitta på själv men han är smart .. Så nu tryter fantasin hos matte!!*S*

Får väl försöka resa mig härifrån nu och göra lite nytta med..








2 kommentarer:

  1. Nog far dom fram här också efter att dom blivit tvättade. Våra är lite roliga ibland. Det var en gång jag hade tvättat 2 hundar och tänkte ta dom andra två en annan dag. Hade lämnat dörren öppen till badrummet. Då knallar Farina in i badrummet och ställer sig i duschhörnan :o. Ja, det var väl bara och ställa sig och duscha henne också då eftersom hon så gärna ville det :D .

    Kolla efter Nina Ottossons leksaker. Hon gör aktivieringsleksaker i olika svårighetsgrader, och en del finns i plast som är lätta och göra rent. Annars så är väl dom flesta i trä.

    Kramizzar
    Marketta

    SvaraRadera
  2. Har beställt en av ottossons leksaker.. Den fyrkantiga som de liksom ska dra ut på sidorna.. Hoppas på att den kommer imorgon..*S* Kram

    SvaraRadera