måndag 22 augusti 2011

Kommentarsrutan är borta..

Då var det dags igen då.. Nu har jag lyckats igen.. Hittar ingen kommentarsruta! 
Så där går det när man ska in o finjustera.. Jag blir såå arg på mig själv! Men jag tänker inte byta blogg mera!
Hoppas få tag på en vänlig själ som vet vad jag kan ha ställt till med. :)
Ja dagarna rusar på i full fart. Känner att jag inte hänger med riktigt nu. Samtidigt som hösten är i antågande o jag har inget emot det. Jag tillhör de tokiga typerna som gillar hösten! Kanske inte de värsta dagarna men ändå. Hösten har så mkt vackert med. Färgerna o inget går upp emot en solig dag när luften är frisk att andas!
Får väl erkänna att för ett par dagar sen så var jag inte så glad då Milou plötsligt tycker sig inte vilja göra ifrån sig på vår uteplats! Naturligtvis väljer han de regnigaste dagarna på hela den tid han varit hos oss! :)
Nu är jag inte rädd för regn o gillar det med bara jag är klädd för det. Men när det nu tydligen har dykt upp en löptik här ikring så blev ju saken inte bättre.
Fick bekräftat från min uppfödare att hon med ett leende inte alls var förvånad!
Jag tyckte ju att han är inte ens 5 mån än?! Men fanns så många tecken på att den lille herren tyckte att han håller på bli stor. Och efter att fastnat på flera fläckar i gräset på vägen o sen rullat sig som en tok så tyckte jag att nu måste jag fråga! Båda hans föräldrar var tydligen med tidiga så det är bara gilla läget.
Det roliga i eländet är att jag misstänker att föremålet är en Pyreneertik! Han har inget fel på självförtroendet iallafall! Hi hi!
Jag var ju lite rädd att han inte skulle få träffa andra hundar.
Jag har aldrig mött så mkt hundar som nu!
Så nu har han lekt med en liten dvärgpudel/chihuahua på 6 mån. Koppelträffat en leonberger som han är alldeles tossig i! Han har tom härom kvällen träffat en Amstaff! Men han var som en bulldozer i sättet så det blev lite häftigt.. *S* Annars var hunden snäll. Men var bara 3 år o har ju ett tuffare sätt.
Idag mötte vi 3 gulliga tjejer i 9-10 årsåldern. Han blev sååå glad. O inte var de rädda trots hans hoppande! de hade hund hemma allihop! :)
Han charmade tom en äldre dam vid busshållplatsen när jag o Kent gick en promenad i förrgår.
Hon stod där med sin handväska o Milou började åma sig i kopplet! Vet inte varför han plötsligt bara måste hälsa!! Men hon började skratta o på kngglig svenka säger hon : men kom då o hälsa..
Jag trodde han skulle krypa ur pälsen av lycka!! Ha ha!
hade besök av min bästa vän från Huskvarna o hennes dotter.
Dottern är vad vid djur så det var bara hennes mamma jag var lite orolig för. Hon är ganska hundrädd även om hon tyckte om mina förra hundar. Men henne charmade han med på en gång!
Kan ju vara att han var så liten . O dessutom inte mötte henne som min tossige Golden, Nicko, gjorde. Han pratade väldigt o var han dessutom väldigt förtjust i personen så spädde han på med ett "visa tänderna" -leende.. Ni kan ju tänka er hur rädd hon blev! Nicko var sååå snäll o bara älskade henne. Men det blev lite fel.. *S*
Nu ska vi se om jag får ngn kommentarsruta här nere..


Goa Lillemor med dottern Åse



  


2 kommentarer:

  1. Han är så fin! han verkar vara mycket trevlig.

    SvaraRadera
  2. Tack! :) han är en helmysig vovve! Men väldigt busig just nu.. :)

    SvaraRadera