tisdag 2 augusti 2011

Ny blogg igen...

Jaha , då satt jag här igen..
Jag fattar inte att jag inte kan bestämma mig för var jag ska ha min blogg.
Har suttit här och knåpat ett par dagar för att få det som jag vill.
Nu får vi se hur det går. jag har redan en gång lyckats trycka bort mitt påbörjade inlägg! Som tur var så hittade jag det igen.
Än så länge så kommer det faktiskt fram små fördelar .. Bla så verkar det som jag kan hämta bilder jag vill lägga in direkt från datorn. Behöver alltså inte ladda ner dem till en speciell plats innan jag lägger in dem i bloggen. Men jag är inte helt säker på att jag fattat rätt så vi får se.. Stavningskontrollen gillar jag med.. Det behövs när jag knattrar på tangentbordet. Fingrarna slinter ganska friskt.
Ja det här får bli starten så länge. En bild på min lille ögonsten kommer här.. 
Han är extra söt när han sover.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar