lördag 27 augusti 2011

Sensommardag..


Idag är det en riktigt varm sensommardag!
Hade börjat fundera på att ställa undan utemöblerna men jag är nog mest rastlös för tillfället! Än är det ju härliga stunder man kan njuta av ute.
Ska grilla lite senare har vi tänkt iallafall.
Jag var ute igår och spolade av altanen efter lilla yrvädrets senaste framfarter..
Grus o småsten överallt! Plus alla dessa hål el gropar överallt!
Nu önskar jag bara att man fick tag på ngn som kan hjälpa till med att såga ner det attans trädet som retar gallfeber på mig! 
För nästa år ska jag göra en gräsmatta o nya rabatter!
Delade en del kompostnät så jag satte framför rabatten där Milou härjar som värst. Hjälpte visst lite i allafall! 
Men egentligen ska man väl vara tyst.. *S*
Han får flera tänder i underkäken bak nu så det tuggas på oss här som bara den om han får chansen. Han är sååå ettrig! *S*
Men det var han för några veckor sen med då det var tänder på gång.
Har känt mig så trött o konstig den sista tiden så jag har varit o tagit nya skölkörtelprover. Fick kallelse till årskoll av diabetes. Så jag var in med prover i fredags. bad om de andra med på samma gång.
är sååå glömsk med så det finns inte ett rätt nånstans!
Jag satt utanför provtagningen o funderade medans jag väntade.. Jo, jag glömde ju ta med urinprov!
Röret stod tomt hemma på hyllan!
Snart får Kent sätta adresslapp runt halsen på mig så jag inte glömmer var jag bor!*S* 
Ha en riktigt skön helg alla!!


Smaskens med rökt märgben..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar