söndag 28 augusti 2011

Söndag kväll..





Den här bloggen blir en lång följetång.. iallafall när det gäller inställningarna.. Ha ha!Nu tror jag att jag hittat 3 ställen där man kan godkänna el stänga av visning av *censurerat* kommentarerna!!
Men jag kan ju inte komma på en sak utan att ställa till med en annan istället.. Så mina vänner nu är chattrutan borta istället! Och det gick fort kan jag lova!! Ett klick o ingen tanke så plopp! var den borta! *S*
Men jag tror jag kan få till den igen utan problem. Men inte ikväll..
Däremot har jag en tossig valp som vill ut en gång i timmen!!
Den lille stackaren har det inte lätt med alla goa dofter som kommer från grannarnas tikar förmodligen.
Gick den tidiga kvällsrundan åt ett annat håll o han var så lugn o snasad. Tills vi kom till en magisk korsning på gångbanan!! Han blev som förbytt!! Det satt i resten av vägen hem.. Så jag har mina aningar!
Hade besök av min svärmor i em så jag försökte baka en ananaspaj.
Den är tänkt till vanligt vetemjöl men eftersom jag är glutenallergiker så försökte jag med glutenfritt mjöl. Men det kändes inte som det blev helt som det skulle..
Jag får väl baka den på "rätt" sätt en gång för att se.. *S*
Jag har skickat en länk på facebook om gratis glasögon.
Hoppas kunna hjälpa Sara klicka rätt tid. Hennes bågar har gått av. Så hon tejpade dem , men se hennes rottis (unghund) tyckte att de så smaskiga ut .
Så han fixade till ena glaset.. *S* Nu går de definitivt inte laga mer..
Vann själv ett par nya så jag hoppas hon har lite tur med!
Nu har jag kommit till slutet så då återstår det bara o säga gonatt o se om det kommer en kommentarsruta längst ner! =)


2 kommentarer:

  1. Jaha, denna gick det att kommentera, men inte den du skrivit senare. Verkar som om den här bloggen lever ett eget liv :o . Ser ut som du också upptäckt det härliga att gå med en hund på morgonpromenad. Fast jag har ju 2 st underbart vippande collierumpor framför mig när jag går. Maken går ju med gamlingarna och jag med systrarna. Det finns inget härligare än att se deras rumpor när dom småspringer på vägen framför en. Det är lycka det.

    Kramizzar
    Marketta

    SvaraRadera
  2. Tack för du talar om vad som felas! =) Men du ledsnar väl snart på mig.. Hi hi! Glömmer att jag måste klicka i ett godkännande för kommentarer varje gång jag gör ett inlägg.. Jag har upptäckt det härliga med hundpromenader ja.. När jag hade min golden o bodde i Huskvaran hade vi skogen inpå knuten nästan.. Det var det härligaste som fanns att gå iväg med honom.. Det var bara vi o friden.. *S* Förstår att du ahar ett par härliga collierumpor framför dig!! De är sååå fina dina systrar.. Ja gamlingarna med.. Kramar!

    SvaraRadera